Cryo sauna

De Cryo sauna is een uitzonderlijk effectieve manier om het lichaam te resetten. Gedurende 1 tot 3 minuten wordt je lichaam blootgesteld aan extreme kou (-192 graden Celcius) door stikstof in gasvorm. Cryo therapie verbetert de doorbloeding en daarmee enerzijds de aflevering van zuurstof en voedingstoffen naar de cellen en anderzijds de afvoer van afvalstoffen. De extreme kou stimuleert het hormonale systeem en verbetert de afscheiding van endorfine en adrenaline. Je immuunsysteem krijgt een krachtige impuls door de aanmaak van witte bloedlichaampjes. Bekijk hieronder wat de Cryo Sauna voor jou kan betekenen.

//decryopraktijk.nl/wp-content/uploads/2018/08/Dumbel.png

CRYO SAUNA VOOR SPORTERS

De Cryo sauna helpt bij het verminderen van spierpijn na sport of inspanning. Ook is Cryotherapie de optimale manier om blessures snel te laten verdwijnen en pijn te verlichten. Gedurende 1 tot 3 minuten wordt je lichaam blootgesteld aan extreme kou door stikstof in gasvorm. Hierdoor krijgt jouw systeem als het ware een reset. Je bent in no time weer fit en blessure vrij!

//decryopraktijk.nl/wp-content/uploads/2018/08/gezondheid.png

CRYO SAUNA VOOR DE GEZONDHEID

Met Cryo therapie kunnen we de symptomen van verschillende gezondheidsklachten verminderen of zelfs oplossen. Wij snappen dat gezondheidsklachten je leven ernstig kunnen beïnvloeden. Verlichting op enig vlak is dan winst en verhoogt jouw levenskwaliteit. Kijk wat we voor jou kunnen betekenen en lees hieronder meer over de positieve effecten van koudetherapie.

//decryopraktijk.nl/wp-content/uploads/2018/08/mooi.png

NATUURLIJK MOOI NA CRYO THERAPIE

Waar ze in de reguliere zorg vaak een zalfje, crèmpje of pilletje voor geven. Bieden wij in een natuurlijke methode aan die je uiterlijk een boost geeft. Wij vinden het belangrijk om de oorzaak te achterhalen, zodat we het probleem bij de bron aan kunnen aanpakken. De behandeling is volledig natuurlijk dus zonder plastische chirurgie, geneesmiddelen of andere drastische maatregelen.

//decryopraktijk.nl/wp-content/uploads/2018/08/balans-cryopahina.png

IN BALANS NA CRYO THERAPIE

In de optimale situatie ben je volledig in balans. Ontbreekt het evenwicht en ervaar je disbalans? Dan merken we dat, vroeg of laat, aan ons welbevinden. Met Cryo Therapie kunnen we de verstoorde balans weer herstellen. Een paar cryobehandelingen blijken een positief effect te hebben. Effecten, die alles te maken hebben met onze hormoonhuishouding.

//decryopraktijk.nl/wp-content/uploads/2018/08/cryo-prive-2.png
//decryopraktijk.nl/wp-content/uploads/2018/08/Altijd-prive.png