IN BALANS NA CRYO THERAPIE

In de optimale situatie ben je volledig in balans. Ontbreekt het evenwicht en ervaar je disbalans? Dan merken we dat, vroeg of laat, aan ons welbevinden. Met Cryo Therapie kunnen we de verstoorde balans weer herstellen. Een paar cryobehandelingen blijken een positief effect te hebben. Effecten, die alles te maken hebben met onze hormoonhuishouding.

Cryo Therapie verbetert direct je humeur. Door het vrijkomen van gelukshormonen voel je je blij, opgeladen en ontspannen. Last van een jetlag, een kater of lusteloosheid? Met een sessie van 3 minuten verdwijnen moeheid en hoofdpijn en kun je er weer even tegenaan.

//decryopraktijk.nl/wp-content/uploads/2018/08/hand-wit-balans.png
//decryopraktijk.nl/wp-content/uploads/2018/08/Milan-energie-balans.png

ENERGIE BOOST

Ben je moe, futloos en wil je graag meer energie? Stap bij ons de Cryo Sauna in en geef jouw lichaam en geest nieuwe energie! Zodra je uit de cabine komt voel je je zeer energiek, opgewekt en positief. Niet zo gek, door alle vrijgekomen endorfine en serotonine. Cryo Therapie kost maar 3 minuten tijd en je hebt er tot een aantal dagen profijt van!

Bij Bruisz staat persoonlijke aandacht centraal om het beste resultaat uit jouw sessies te halen. Je hebt daarom ook altijd 1 op 1 contact met een van onze coaches. Je gaat alleen de Cryo Sauna cabine in, dus niet in groepjes van 5. Tijdens de sessie zorgen de coaches voor jouw veiligheid en comfort. Wij nemen jouw gezondheid en klachten zeer serieus.

//decryopraktijk.nl/wp-content/uploads/2018/08/Jollande-balans-1.png

BETER SLAPEN

Slaapmiddelen hebben vaak vervelende bijwerkingen, zoals een verminderde alertheid en coördinatie. Cryotherapie is daarentegen een natuurlijke behandelmethode die je snel beter laat slapen en je meer energie geeft, zónder bijwerkingen! De extreme kou zet je lichaam op scherp en laadt je bloed volledig op. Er komen stoffen in het lichaam vrij die zorgen voor een vrolijk en opgeladen gevoel.

//decryopraktijk.nl/wp-content/uploads/2018/08/Vera-tinnitus-balans.png

OORSUIZEN / TINNITUS

Uit recent onderzoek met 80 tinnituspatiënten is gebleken dat Cryo Therapie effectief is bij oorsuizen. De tinnituspatiënten werden gedurende 3 minuten blootgesteld aan extreme kou (-196 graden Celcius) door stikstof in gasvorm. Bij vier patiënten was de tinnitus na de kuur volledig verdwenen, bij 47 mensen was de intensiteit verminderd, bij 16 werd een lichte verbetering opgemerkt en bij 13 patiënten bleef de situatie ongewijzigd.

//decryopraktijk.nl/wp-content/uploads/2018/08/jollande-burn-out-1.png

BURN-OUT

Cryotherapie is op een volledig natuurlijke wijze hét antwoord op vermoeidheid en een burn-out. Ervaar jij een opgebrand gevoel, vermoeidheid, slapeloosheid, lusteloos, concentratie problemen, lichamelijke pijnen? Dan biedt de cryo sauna jou zeker een oplossing! Door de extreme kou, komen er diverse stoffen in jouw lichaam vrij waardoor je weer een opgeladen, ontspannen en positief gevoel krijgt. Een goede energie boost waardoor de stress of een burn-out klachten binnen enkele minuten vermindert!

//decryopraktijk.nl/wp-content/uploads/2018/08/Huid-vera-mooi-3.png