CRYO SAUNA VOOR DE GEZONDHEID

Met Cryo therapie kunnen we de symptomen van verschillende gezondheidsklachten verminderen of zelfs oplossen. Wij snappen dat gezondheidsklachten je leven ernstig kunnen beïnvloeden. Verlichting op enig vlak is dan winst en verhoogt jouw levenskwaliteit. Kijk wat we voor jou kunnen betekenen en lees hieronder meer over de positieve effecten van koudetherapie.

//decryopraktijk.nl/wp-content/uploads/2018/08/hart-wit-gezondheid.png
//decryopraktijk.nl/wp-content/uploads/2018/08/Milan-reuma-1.png

REUMA

Cryotherapie kan reuma niet genezen maar geeft wel het immuunsysteem een enorme boost, stimuleert de bloedsomloop, remt ontstekingen af en werkt pijnstillend. Daarnaast komt er tijdens de behandeling endorfine vrij, dit gelukshormoon zorgt ervoor dat je je prettiger voelt. Waardoor wij reuma wel dragelijker kunnen maken.

//decryopraktijk.nl/wp-content/uploads/2018/08/Jollande-huid-gezondheid.png

PSORIASIS

De Cryo Sauna vermindert jeuk en roodheid bij Psoriasis. Doordat je lichaam gereset wordt, vermindert de overproductie van nieuwe huidcellen. Daarnaast is Cryo therapie uitermate geschikt voor iedereen met andere dermatologische klachten, zoals dermatitis, eczeem, rosacea, acne etc… Het verbetert de huidstofwisseling en het branderige gevoel van jeuk verdwijnt.

//decryopraktijk.nl/wp-content/uploads/2018/08/Milan-gezondheid-1-1.png

CHRONISCHE EN VAGE KLACHTEN

Juist bij vage en chronische klachten waar je niet direct je vinger op kan leggen biedt de Cryo Sauna oplossingen. Door de blootstelling aan extreme kou krijgt jouw systeem als het ware een reset. Je afweersysteem gaat werken op een hoger niveau en dat helpt bij lichamelijk ontgiften en herstellen.

//decryopraktijk.nl/wp-content/uploads/2018/08/vage-klachten-jollande.png

OVERGANG

Ervaar jij minder energie, nachtelijk zweten, opvliegers overdag, een lager libido en zit jouw kleding een stuk strakker dan voorheen? Wellicht is jouw hormoonbalans verstoord. Hormonen vervullen een belangrijke taak in ons lichaam en managen diverse processen. Jouw hormonen in balans houden is dan ook essentieel voor een optimale geestelijke en lichamelijke gezondheid. De cryo therapie zorgt dat jouw hormoonbalans hersteld wordt op een natuurlijke manier zonder bijwerkingen met direct resultaat

Bij Bruisz staat persoonlijke aandacht centraal om het beste resultaat uit jouw sessies te halen. Je hebt daarom ook altijd 1 op 1 contact met een van onze coaches. Je gaat alleen de Cryo Sauna cabine in, dus niet in groepjes van 5. Tijdens de sessie zorgen de coaches voor jouw veiligheid en comfort. Wij nemen jouw gezondheid en klachten zeer serieus.

//decryopraktijk.nl/wp-content/uploads/2018/08/Yollande-geen-bijwerking-1.png