NATUURLIJK MOOI NA CRYO THERAPIE

Waar ze in de reguliere zorg vaak een zalfje, crèmpje of pilletje voor geven. Bieden wij in een natuurlijke methode aan die je uiterlijk een boost geeft. Wij vinden het belangrijk om de oorzaak te achterhalen, zodat we het probleem bij de bron aan kunnen aanpakken.

//decryopraktijk.nl/wp-content/uploads/2018/08/schelp-wit-mooi.png
//decryopraktijk.nl/wp-content/uploads/2018/08/Huid-vera-mooi-3.png

ACNE EN PUISTJES

Acne kenmerkt zich door mee-eters, puistjes en rode pukkels. Dit ontstaat als de huid rondom de talgklieren ontstoken is. Door Cryo therapie verbetert de afvoer van afvalstoffen. Door de afvoer van afvalstoffen wordt je huid grondig gereinigd. Na één of meerdere behandelingen wordt de acne al zichtbaar minder

//decryopraktijk.nl/wp-content/uploads/2018/08/jollande-huid-mooi.png

ANTI-AGING

Ga veroudering te lijf op zonder plastische chirurgie of andere drastische maatregelen. De Cryo Sauna vermindert rimpels, ouderdomsverkleuringen en zakkende huid in het gezicht en hals aanzienlijk door aanmaak van extra collageen. Je blijft wie je bent, maar met een jonger en uitgerust uiterlijk.

//decryopraktijk.nl/wp-content/uploads/2018/08/Huid-vera-6.png

PSORIASIS

De Cryo Sauna geeft verlichting bij psoriasis. Het vermindert ontstekingen, verstevigt je huid en vermindert jeuk en roodheid. Doordat je lichaam gereset wordt door de extreme kou, vermindert de overproductie van nieuwe huidcellen.

//decryopraktijk.nl/wp-content/uploads/2018/08/jolande-huid-1.png

AFVALLEN

In de Cryo Sauna verbrand je per sessie 1.000 calorieën. Je staat gedurende 3 minuten in een sauna met een extreem lage temperatuur van maximaal -196 graden Celcius. Hierdoor krijgen je hersenen een krachtig signaal. Overleef ik dit wel? Dit heeft als gevolg dat je bloed naar al je organen trekt ter bescherming. Zodra je uit de sauna stapt, pompt het lichaam het bloed terug. Hiervoor moet je lichaam hard werken. Dat maakt dat je zoveel calorieën verbrandt.

Bij Bruisz staat persoonlijke aandacht centraal om het beste resultaat uit jouw sessies te halen. Je hebt daarom ook altijd 1 op 1 contact met een van onze coaches. Je gaat alleen de Cryo Sauna cabine in, dus niet in groepjes van 5. Tijdens de sessie zorgen de coaches voor jouw veiligheid en comfort. Wij nemen jouw gezondheid en klachten zeer serieus.

//decryopraktijk.nl/wp-content/uploads/2018/08/vera-huid-4.png

//decryopraktijk.nl/wp-content/uploads/2018/08/Huid-vera-mooi-2.png

CELLULITIS

Door de extreme kou in de Cryo Sauna worden afvalstoffen in het lichaam beter afgevoerd, waardoor het lichaam collageen aanmaakt en de doorbloeding verbetert. Het resultaat: een vermindering van cellulitis en een strakkere huid.